Дмитро, , 23 роки. З нами 5 років, остання активність 4 роки тому

eGeek



SteamBox? Piston!

8 січня 2013 / Джерело: polygon.com / 
SteamBox? Piston!

В рамках цьогорічної виставки електроніки CES компанія Xi3 продемонструвала розроблений нею невеликий кубічний комп'ютер, створення якого фінансувала сама Valve. Ця коробочка спеціально розроблена для запуску Steam та його повноекранного режиму і коштуватиме в районі тисячі доларів за штуку. В коробочку помістили чотирьох'ядерний процесор на 3,2 гігагерца, відеокарту ATi HD 7660G, 8 гігабайт оперативки DDR3 та терабайтний швидкісний SSD. Точна ціна, як і остаточні характеристики наразі невідомі.

Багато хто відразу вирішив, що це і є так-званий SteamBox, але скорше за все, це всього-навсього один із фінансованих Valve ігрових комп'ютерів. Вже раніше Гейб Ньювел натякав, що конкурувати з приставками будуть безліч рішень на базі PC від різних компаній і, схоже, що Valve прикладає для цього зусилля. І навряд народна назва SteamBox взагалі колись буде використана. Обговорити →

В Британії з'являться готельні номери для геймерів

7 грудня 2012 / Джерело: mcvuk.com / 
В Британії з'являться готельні номери для геймерів

Цікавий прийом придумала британська мережа ігрових магазинів Game. Вони збираються відкрити готельний номер для геймерів. Чесне слово.

Номер міститиме окремі зони для гри на Xbox 360, PlayStation 3 та Wii U, кожна із своїм телевізором та добіркою свіжих ігор типу Black Ops II, Halo 4 та Assassin's Creed III. Крім того в номері буде ще один додатковий телевізор який можна буде використовувати у якості телевізора.

Крім того, у вартість номера входить холодильник повний піцци, пива, снеків та іншої нездорової їжі, яка зазвичай входить у раціон геймерів.

Зупинитись у такому номері коштуватиме £199. У цю ціну входить все вищеперераховане та сніданок.

Офіційну новину можна подивитись тут. Обговорити →

Приставка OUYA матеріалізувалась

30 листопада 2012 / Джерело: kickstarter.com / 
Приставка OUYA матеріалізувалась

Я вже писав про те, як команда спеціалістів по залізу вирішила зібрати гроші геймерів та створити на них мініатюрного конкурента сучасним ігровим приставкам на відкритій ОС Android. І назвали це чудо OUYA («Уйя!»).

Так ось, пройшло вже майже п'ять місяців із дня, коли проект був оголошений і вже з'явились на світ перші прототипи цієї приставки (на фото). Розробники, що планують випускати ігри на OUYA вже наприкінці року отримають власні робочі прототипи, які можна придбати на офіційному сайті платформи. Це досить дорого, адже перші пристрої робляться дуже маленькими партіями.

В той же час, усім розробникам стане доступним безкоштовне середовище розробки ODK (OUYA Development Kit), тож навіть не тратячи ні копійки кожен зможе спробувати випустити свою гру для приставки, а заодно й отримати допомогу технічної підтримки та форуму.

Серійний випуск та продаж OUYA планується на початок 2013 року. Приставка з одним геймпадом коштуватиме $99, додатковий геймпад ще $30, а за доставку із Америки доплатити доведеться зайвих $20. Не так вже й багато виходить. Тепер головне, щоб розробники з іграми не підкачали.

Слід нагадати, що одним із правил OUYA є те, що всі ігри на платформі повинні бути частково чи повністю безкоштовними, аби кожен гравець міг оцінити гру до покупки. Обговорити →

Сергій Гальонкін про сучасний стан ігор

8 серпня 2012 / Джерело: galyonkin.com / 
Сергій Гальонкін про сучасний стан ігор

Геймери останнім часом обожнюють нарікати на сучасний стан ігрової індустрії, мовляв, «ігри стали надто простими та казуальними» чи «всі женуться за крутою графікою і забувають про сюжет». Але, як виявляється, ті, хто працює в ігровій індустрії протягом тривалого часу вже давно звикли до таких нарікань, які насправді продовжуються вже понад двадцять років.

Український журналіст Сергій Гальонкін опублікував у своєму блозі статтю, в якій власноручно спростовує всі поширені нарікання на сучасні ігри: надмірність насилля, погані сюжети, погані кінцівки, спрощення ігор, соціалізація ігор, клонування ігор, сіквели, DLC, засилля мультиплеєра та надмірне захоплення графікою.

Раджу почитати всім, хто любить пожалітись якими поганими стали ігри. Висновок статті: з іграми все в порядку, а те, що нам, як гравцям, зараз доступно — дуже і дуже непогано. Обговорити →

Новий хіт на Kickstarter — окуляри Oculus Rift

2 серпня 2012 / Джерело: kickstarter.com /  ,
Новий хіт на Kickstarter — окуляри Oculus Rift

Ще один проект на Kickstarter привернув увагу широких мас. Зокрема це йому вдалось завдяки тому, що у ознайомчому відео цей проект хвалять такі знаменитості як Джон Кармак, Кліф Блежинскі та Гейб Ньювел.

Чим же ж зацікавив цих гігантів ігрової індустрії проект по створенню окулярів віртуальної реальності? Виявляється, багато чим. Основними фішками пристрою під назвою Oculus Rift є те, що він створює стереоскопічне зображення з величезним кутом огляду і дуже низькою затримкою відклику при повороті голови. Це означає, що одягнувши ці окуляри ви фактично відчуваєте себе всередині ігрового світу — ви бачите об'ємну картинку і можете розглядати оточення повертаючи голову.

Цей проект уже зібрав необхідну суму в чверть мільйона доларів і продовжує набирати обертів. Наприклад, розробник Minectraft, Нотч, написав у своєму твітері, що підтримав проект десятьма тисячами доларів. Але мене, як гравця, цікавить лиш одне питання: чи зможу я підключити свій Oculus Rift до своєї OUYA? Обговорити →

Перший скріншот Wasteland 2

20 липня 2012 / 
Перший скріншот Wasteland 2

Пам'ятаєте Браяна Фарго — творця світу Fallout — та його проект на кікстартері, у яйому він збирав гроші на фінансування сіквелу до гри Wasteland, яка вишла раніше Fallout і тому вважається засновником пост-апокаліптичного жанру?

Так ось, після того, як достатню суму було зібрано, команда приступила до роботи. При чому, в такому темпі, що вже демонструє нам перший ранній скріншот прототипу гри, відтвореного на рушії Unity, на якому і буде працювати сама гра. Нас попереджають, що гра ще далека від завершення, тож на скріншоті бракує деталізації, партикл-ефектів та пост-процесингу, але з нього ми можемо приблизно судити про вигляд та стиль майбутньої гри.

Браян також запевняє, що у грі багато локацій, які сильно відрізняються від показаної, а кут, під яким поставлена камера, у грі можна буде міняти. Обговорити →

Valve розповів про плани стосовно Linux

17 липня 2012 / Джерело: blogs.valvesoftware.com /  , ,
Valve розповів про плани стосовно Linux

Нарешті Valve офіційно розповів про те, що вони роблять і що збираються робити в плані портування своїх ігор та клієнта Steam на операційну систему Linux. Для цього вони відкрили новий блог, у якому писатимуть про свої досягнення в цій сфері. Перший пост цього блогу тамує спрагу всіх, хто раніше перебивався неофіційними даними та слухами.

Йдеться там про те, що рік тому декілька працівників Valve сформували команду, що портуватиме Steam та Left 4 Dead на Ubuntu 12.04. Вони вибрали саме Ubuntu через його популярність та через необхідність вибрати один конкретний дистрибутив для розробки — коли все стабільно працюватиме на Ubuntu, вони займуться оптимізацією й під інші дистрибутиви.

За цей рік вони портували всі основні функції Steam та повністю портували Left 4 Dead, але працює він дещо повільніше чим під Windows. В найближчих планах — повністю портувати весь функціонал Steam, оптимізувати Left 4 Dead до рівня Windows, а потім вже портувати й інші ігри.

Valve сподівається на підтримку Linux спільноти, очікує корисних порад і коментарів зі сторони знавців Linux, а також пропонує таким знавцям влаштуватись у Valve на роботу. Свій Linux-блог вони обіцяють регулярни поновляти новинами про перебіг розробки.

Схоже, що робота йде повним ходом і ми таки побачимо Steam на Linux вже цього року. Обговорити →

Steam буде продавати програмне забезпечення?

17 липня 2012 / Джерело: engadget.com /  ,
Steam буде продавати програмне забезпечення?

Ми знаємо Steam, як найпопулярніший у світі сервіс продажу та цифрового розповсюдження ігор, на якому, доречі, просто зараз відбувається грандіозний літній розпродаж, але, несподівано для всіх, виявилось, що автори цього сервісу, компанія Valve, мають намір продавати у ньому й програмне забезпечення.

Це стало відомо через нещодавнє оновлення Android-застосунку Steam — у ньому, в додачу до існуючих ігрових жанрів, з'явились нові: редагування фото, бухгалтерія та інші. І хоча ці категорії наразі порожні, скорше всього у Valve думають над впровадженням у продаж програм. Steam вже продає поодинокі, пов'язані з іграми фільми та книжки, але програми це зовсім нова сфера для цього сервісу.

Мені цей крок здається трохи дивним. Я б не хотів запускати Steam кожного разу як хочу запустити редактор зображень. Для ігор ця система працює бездоганно — трейлери, ачівменти, спілкування з друзями прямо з гри. Важко уявити, які переваги вони зможуть запропонувати покупцям програм, щоб переконати їх купувати саме на Steam. Обговорити →

Розпродаж на Steam! Готуйте гаманці!

12 липня 2012 /  ,
Розпродаж на Steam! Готуйте гаманці!

Сьогодні розпочався щорічний літній розпродаж ігор на Steam! Безліч знижок на хітові та не дуже ігри. Наприклад зараз можна купити Portal 2 за три долара, а Shogun 2 за шість з половиною. Шанувальники інді-ігор можуть придбати Indie Bundle 1 із п'яти хороших ігор за вісім доларів.

Літній розпродаж триватиме до 22 липня і кожного дня нас чекають нові знижки. Крім того цього року Valve ввели систему голосування за нові знижки та миттєвий розпродаж, у якому ігри отримують величезну знижку, але триває вона всього декілька годин. Дивіться це все на головній Steam.

Увага до розпродажів Steam зростає з кожним роком. Цього разу він привабив стільки людей, що перший час магазин Steam показував помилку про перевантаження серверів, які у звичайні дні витримують мільйони (мільярди?) запитів щохвини. Обговорити →

По Deus Ex теж знімуть кіно

10 липня 2012 / Джерело: destructoid.com /  ,
По Deus Ex теж знімуть кіно

Ще одна новина про екранізацію комп'ютерних ігор. Голівудські режисери, в яких немає власних ідей, вкотре звертаються за ними до більш креативної медіа — відеоігор.

Американська кінокомпанія CBS Films придбала права на випуск фільму по франчайзу Deus Ex. Судячи по всьому вони збираються тісно співпрацювати з Eidos Montreal, щоб сильно не налажати, але це не додає мені жодної впевненості у тому, що вони таки не налажають.

Одним із фактів, який мене насторожує є те, що серед продюсерів майбутньої стрічки є Едріан Аскеріа (Adrian Askarieh) який продюсував горезвісну кіноадаптацію Hitman, яка розбила серця усім, хто грав у першу гру цієї серії. Крім того він працює над її сіквелом (!), а заодно і над фільмом по Kane & Lynch.

Одним словом, подивимось що з цього вийде, але боюсь, що нічого хорошого.

Єдина надія на хороший фільм по грі зараз тільки на Ubisoft та їх Assassin's Creed, але якщо і в них не вийде хорошої кіноадаптації гри то вже більше ні в кого не вийде. Обговорити →

1 2