Андрій, , 32 роки. З нами з самого початку, остання активність 1 рік тому

andrii



Російська передача сприйняла фан-арт за пропаганду

5 вересня 2014 / Джерело: pcgamer.com /  ,
Російська передача сприйняла фан-арт за пропаганду

Ось такий плакат був використаний російською передачею про першу світову війну. Плакат був продемонстрований як приклад жахливої американської анти-німецької пропаганди. Насправді ж цей плакат є фан-артом по грі Team Fortress 2. Ось він на DeviantArt. Автори цієї російської передачі явно не експерти в історії, адже події гри TF2 відбуваються аж через 50 років після закінчення першої світової. Стыд и срам! Обговорити →

Розробники S.T.A.L.K.E.R.'а збирають гроші на нову гру у дещо нечесний спосіб

25 червня 2014 / Джерело: kickstarter.com /  ,
Розробники S.T.A.L.K.E.R.'а збирають гроші на нову гру у дещо нечесний спосіб

Ух ти! Вони роблять гру, схожу на сталкер, але з кольоровішим світом і меншою тягою до похмурої радянської мішури! Кікстартер-проект Areal від West Games виглядає дійсно заманливо — розробники обіцяють величезний відкритий світ, нелінійний сюжет, складних і реалістичних ворогів, іноваційну систему штучного інтелекту для персонажів і все це на власному ігровому рушії, який підтримуватиме усі можливі платформи і консолі. Хм… Тепер це звучить зовсім круто! За вийнятком того, що у рекламному ролику вони демонструють виключно уривки зі «Сталкера», а зібрати хочуть лише суму в п'ятдесят тисяч доларів, якої явно вистачить лише на місячну зарплату працівникам. Крім того розробники іншого «сталкера» — Vostok Games — висловили сумніви у легальності такої кампанії. Продовження →

Я злий на Steam за російську мову

30 травня 2014 /  ,
Я злий на Steam за російську мову

Вже близько трьох-чотирьох років я купую ігри у Steam. За цей час я ні разу не скачав піратську копію гри. Я полюбив цей сервіс за його простоту і зручність. Коли я починав ним користуватись, всі ігри в ньому продавались однаково для для всього світу, не було ніяких обмежень, що і було його величезною перевагою — я міг купити і грати у ту ж гру, що американці, європейці чи решта світу.

Але останнім часом цей сервіс почав вводити все більше регіональних обмежень, які, фактично, відлучають «нас» від решти світу. При чому «ми» — це купка пост-совкових країн, які, на думку Valve зобов'язані грати ігри з російським перекладом, або ж відмовитись від них. Продовження →

Культурний спадок корінних жителів аляски у грі Never Alone

10 травня 2014 / Джерело: polygon.com /  ,
Культурний спадок корінних жителів аляски у грі Never Alone

Пам'ятаєте, я писав про те, що корінні жителі аляски заснували ігрову компанію, щоб за допомогою ігор передати свою культуру новому поколінню? Так ось вони випустили трейлер своєї першої гри — Never Alone. Згідно з ним, в основу гри ляжуть легенди й історії, що передаються племенами аляски з покоління в покоління вже тисячами років, а виглядатиме це як атмосферний платформер. Як на мене, то ігри — це один з найкращих способів навчання, і всі повинні брати приклад з даної компанії. Дивитись трейлер →

24 роки — вік максимального розумового потенціалу. Підтверджено StarCraft 2

22 квітня 2014 / Джерело: washingtonpost.com /  ,
24 роки — вік максимального розумового потенціалу. Підтверджено StarCraft 2

Виявляється, після 24 років більшість людей залишають позаду пік своїх розумових здібностей, що відповідають за швидкість реакції й прийняття рішень. Саме до такого висновку прийшли дослідники одного поважного канадського університету, оцінивши більше трьох тисяч записів гри у StarCraft 2 людьми різного віку.

Як виявилось, цю стратегічну гру вже давно використовують для подібних експериментів, оскільки вона вимагає приймати безліч збалансованих рішень у реальному часі — в ній необхідно одночасно думати про розбудову економіки, оборони й армії, роздаючи накази групам юнітів, а часто й кожному юніту окремо поки те ж саме робить твій противник. Таким чином гра ідеально підходить для дослідження прийняття рішень під тиском. Продовження →

Фільм Assassin's Creed вкотре змінив сценаристів

8 квітня 2014 / Джерело: polygon.com /  ,
Фільм Assassin's Creed вкотре змінив сценаристів

На прикладі екранізації Assassin's Creed ми можемо наглядно побачити, наскільки довгий і складний процес відбувається в стінах голівудських компаній перед тим, як світ побачить кінцевий продукт.

Зокрема, з самого початку сценарій майбутньої стрічки писав британський драматург, потім те, що він написав віддали переписувати сценаристу фільма The Wolverine, а от тепер те, що вийшло у нього віддали переписувати Білу Коледжу (Bill Collage) та Адаму Куперу (Adam Cooper), остання робота яких — біблійне кіно про Мойсея, Exodus: Gods and Kings.

Особливих висновків із цього не зробиш. Залишається тільки чекати серпня 2015, коли повинен вийти фільм. Нагадаю, що перші новини про екранізацію Assassin's Creed датуються початком 2011 року. Обговорити →

Shelter 2: тепер про рись

31 березня 2014 / Джерело: pcgamer.com /  ,
Shelter 2: тепер про рись

Пам'ятаєте симулятор борсука Shelter, в якому треба було не тільки вижити, а й прогодувати борсучат? Схоже, що його популярність дозволила шведській команді Might and Delight продовжити займатись улюбленою справою — створювати приємні на вигляд та невигадливі за геймплеєм симулятори життя тварин. На цей раз ми матимемо змогу зіграти за маму-рись, яка долатиме схожі проблеми, але у дещо більшому за масштабами та можливостями світі — розробники обіцяють більший контроль над персонажем, відкритий світ та ширший вибір при полюванні. Продовження та трейлер →

Firewatch — таємнича гра від вихідців з Telltale

14 березня 2014 / Джерело: destructoid.com /  ,
Firewatch — таємнича гра від вихідців з Telltale

Наприкінці 2013 року двоє вихідців з Telltale та один із Klei Entertainment заснували свою невелику ігрову студію — Campo Santo. Зокрема це були сценарист та художник гри The Walking Dead і дизайнер Mark of the Ninja. Також до них доєднався відомий англійський художник Оллі Мосс.

Вже кілька місяців вони працюють над інді-грою, яку лиш нещодавно оголосили. Firewatch — дослідницька гра від першої особи, дії якої відбуваються серед незайманої природи штату Вайомінг. Продовження →

Minecraft екранізують

28 лютого 2014 / Джерело: destructoid.com /  ,
Minecraft екранізують

Отакі справи. Warner Bros. придбала у Нотча права на створення фільму по його грі Minecraft, що підтвердив сам Нотч. Журналісти сходяться на тому, що така ідея, скоріш за все, прийшла в голову голівудським товаришам після шаленого успіху The LEGO Movie. Наразі немає жодного натяку на те, яким буде майбутній фільм. Зрозуміло тільки, що це буде стрічка із співрозмірим бюджетом.

А взагалі, все частіше з'являються новини про екранізацію ігор, які, здавалось би, непотрібно екранізовувати. Наприклад, вже в березні вийде кіно Need for Speed за мотивами однойменного симулятора перегонів. В 2016 має вийти адаптація MMORPG World of Warcraft, що називатиметься просто Warcraft. Також в голівуді збирались адаптувати The Sims, але новин про цей проект немає вже кілька років. Які ж симулятори та пісочниці вони екранізують наступними? Обговорити →

Українські розробники ігор у гущі бурхливих протестів

24 лютого 2014 / Джерело: polygon.com /  , ,
Українські розробники ігор у гущі бурхливих протестів

Статтю саме з таким заголовком нещодавно опублікував відомий американський ігровий сайт Polygon. В основному у ній йде мова про участь у нещодавніх подіях Максима Гриніва, львівського розробника, автора відомої мобільної гри Contre Jour. Пропоную вам прочитати переклад цієї статті. Продовження →

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...