Інді інструменти: Pyxel Edit

Інді інструменти: Pyxel Edit

 / 25 липня 2012 / Джерело: indiegames.com / 

Б'юсь об заклад, що більшість поціновувачів інді ігор не раз задумувались над створенням власної нескладної гри, адже багато признаних інді шедеврів було створено поодинокими авторами чи командами з двох людей. У рубриці «інді інструменти» я розповідатиму про програми та сайти які допомагатимуть вам на тернистому шляху до створення власного ігрового шедевру.

Якщо графіка у вашій грі базується на тайлах — квадратних блоках, з яких будується рівень чи карта — то вам в нагоді стане Pyxel Edit — простий та зручний інструмент для редагування тайлової графіки. Цей редактор дозволяє компонувати тайли, малювати по них (автоматично оновлюючи той самий тайл в інших місцях карти), має підтримку шарів, прозорості та може експортувати готову композицію в XML-формат. Написаний Pyxel Edit на Adobe Air і запускається на Windows та Mac.

Мені дуже не вистачало подібного інструмента коли я намагався зробити свою першу гру. Сподіваюсь, вам він допоможе. Щоб краще зрозуміти, як працює редактор — дивіться відео під катом.

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

andrii | 5 років тому | #

Ухти. А будуть ще такі статті? Думаю, про інструменти для сворення власної гри багатьом буде цікаво.

CaptainIndie | 5 років тому | #

Звичайно, будуть. Я думаю, що майже всі хто грає інді потенційні інді розробники :)