П'ять інді ігор, яких я чекаю найбільше

П'ять інді ігор, яких я чекаю найбільше

 / 18 липня 2013 /  , , , , ,

Багато з нас очікує на вихід нових частин таких монстрів як Assassin's Creed, Battlefield чи Call of Duty, але не одними AAA-іграми живе ігрова індустрія. Найцікавіші ігри переважно не ті, які найбільше рекламують і не ті, на які затрачено найбільше грошей. Незалежні розробники можуть дозволити собі піти шляхами, які недоступні чи не вигідні великим видавцям на зразок EA чи Ubisoft, через що інді ігри мають більше шансів стати оригінальними та цікавими. Пропоную вашій увазі список із п'яти незалежних ігор, яких я чекаю найбільше.

1. The Witness

Одна з найвідомиших інді ігор в розробці. Цю атмосферну пригоду про наповнений головоломками острів розробляє Джонатан Блоу (Jonathan Blow), що здобув зіркову славу завдяки фільму Indie Game: The Movie та своїй попередній грі Braid. Чого можна очікувати від цієї гри я вже писав. Зважаючи на ентузіазм Блоу та його команди, можна навіть не сумніватись, що гра вийде хорошою. Реліз The Witness запланований на початок 2014.

2. Transistor

Попередня гра від Supergiant Games — Bastion — отримала безліч нагород за оригінальність, сюжет та саундтрек. Над Transistor працює та ж команда і це дозволяє очікувати не гіршого результату. Вже по трейлерах видно той самий підхід до графіки, геймплею та музики. Сюжет цього разу буде менш фентезійним та більш кіберпанковим. Реліз гри заплановано на 2014 рік.

3. Shelter

Ця гра менш відома і менш масштабна, зате оригінальна і красива. Це стелс-сурвайвал про борсука. Точніше про борсучиху з дітьми. Шведська команда Might & Delight намагається створити неупереджений погляд на життя диких тварин, який комусь може здатись жорстоким. З трейлеру мені найбільше подобаються полювання. Гра повинна вийти наприкінці літа 2013.

4. Mutazione

Die Gute Fabrik — невелика датська студія, що випускає експериментальні ігри. Одна з їх попередніх ігор для PlayStation 3 — Johann Sebastian Joust — взагалі не має графіки. Mutazione не настільки експериментальна. Це спокійна пригодницька гра для одного користувача, у якій ви потрапляєте в закинуте тропічне місто Mutazione і знайомитесь з його жителями. Суть гри складатиме розвиток міста, стосунки між його мешканцями, зміна пір року та часу доби, а також можливість доглядати за садом, кожна з вирощених вами рослин у якому створюватиме свій звук, що вливатиметься у загальну пісню. Так що без експериментів і тут не обійдеться. Ні дати релазу ні трейлера наразі немає, тому вам доведеться вдовільнитись картинкою, що показує візуальний стиль гри.

Image: http://gutefabrik.com/images/games/mutatione/greetings_from_Mutatione-full.png

5. Cradle

Ще одна гра із чудовим візуальним стилем, дослідницьким геймплеєм і загадковим сюжетом. Розробляє її українська команда Flying Cafe for Semianimals. Виглядає гра дуже красиво і має свій виразний стиль — подивіться свіжий трейлер і переконайтесь самі. Реліз запланований на кінець літа 2013, але цілком можливо, що він буде перенесений, адже команда переживає фінансові труднощі. Наразі ви можете підтримати гру в Steam Greenlight — якщо вона набере достатнього голосів, розробники зможуть продавати її на Steam.

Це далеко не весь список хороших інді ігор, що вийдуть найближчим часом, але це ті ігри, почувши про які мені хочеться дізнатись більше.

А яких інді ігор чекаєте ви?

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

DoctorErn | 3 роки тому | #

Зі статті дізнався вперше про Transistor та Mutazione. А ще побачив як виглядає Cradle - раніше чомусь здавалось що вона буде не від першої особи та не буде про футуризм. За що можу подякувати.

Власне, ніяк не міг зрозуміти чому усім так подобається Bastion, особисто мені він навіює "тоску" через, як на мене, досить одноманітний геймплей. Була недавно думка спробувати зіграти ще раз, хто знає, може побачу у ній щось. Бачу що Transistor мало чим відрізняється по основному стилю, плюс здоровенний меч розміром з головну героїню у стилі епічних анімешок. Не впевнений що чекатиму саме цю гру, але все одно спробую. коли зарелізиться. А взагалі цікаво як останнім часом світ перейшов від фентезі до кіберпанку та сайєнс фікшн. Особисто у себе такий перехід помітив після трилогії Мас Ефекту. Тепер же фентезі для мене якось виглядають не надто переконливо у більшості випадків.

Witness подобається за стерильну та гладку графіку, що нагадує мені Team Fortess 2. Ну і не тільки через це хочу його зіграти. Shelter по своєму стилю, обмеженістю та "блеклостью" кольорової гами у свою чергу нагадує Don't Starve, а ця гра мені подобається за стійку атмосферу робінзонади. Враховуючи що у основу Shelter лежить виживання - думаю щось подібне буде і тут.

P.S. А цифрові очі, що відображаються на екрані - це оригінально. Це таки дійсно цікаво і економно у плані конструювання таких синтетиків.

andrii | 3 роки тому | #

В Cradle взагалі дизайн виглядає дуже круто. Покищо схоже, що гра дійсно виконана на рівні з найкращими інді іграми. Сподіаюсь, що реліз не перенесуть і вона вийде цим літом.

Мені Bastion була прикольна сюжетом і стилем. Геймплей нудним не здався, хіба якщо всі бонусні рівні намагатись пройти. Але, мабуть, якщо тобі Bastion не сподобався, то і Transistor не сподобається.

Я теж радий, що останнім часом сай-фай і кіберпанк повертаються. Зараз досі дуже багато фентезі, але нормальної фантастики, здається, більшає.

DoctorErn | 3 роки тому | #

Ось тут я більше песиміст - майже ніколи не вірю офіційним датам виходу. Особливо інді-ігор. Сприймаю це у більшості випадків як точку відліку, після якої вже можна починати на щось сподіватися. Може я не надто об'єктивний у даному разі, але практика показує що очікування завжди розчаровують. Хоча звісно, було би добре якби вона вийшла до кінця літа.

Ну і не те що би я плював на сюжет через якісь свої примхи чи ще щось таке, але у свій час Bastion мене втримати не зміг. Спробую на днях ще раз. Чи таки за "Мор. Утопію" сяду.

andrii | 3 роки тому | #

Я теж думаю, що дати релізу інді угор вказуються суто як орієнтири. Це корпоративні проекти вимагають чітких планів релізу, а тут це не обов'язково.