Анонсовано PS4

Анонсовано PS4

 / 21 лютого 2013 /  ,

Подія, на яку геймери всього світу чекали вже декілька років, нарешті відбулась. На прес-конференції у Нью Йорку компанія Sony анонсувала наступну ітерацію своєї консолі PlayStation — PS4. І хоча саму приставку в фізичному її втіленні на події не показали (і взагалі багато чого залишили в таємниці), зате глядачам розповіли якими новими можливостями вона володітиме. Окрім того було продемонстровано новий геймпад (фото якого ще до презентації витекли в онлайн), а також показано декілька нових та старих ігор, що будуть доступними для цієї приставки вже в святковий період 2013-го року, коли вона вийде в продаж.

Конкретні технічні деталі на презентації не розкрили, чого і варто було чекати, зате нам розповіли, що PS4 буде базуватись на архітектурі x86, тобто на тому ж залізі, з якого складаються сучасні настільні комп'ютери, хоча й з деякими особливостями. Це спростить життя розробникам при одночасній розробці гри на PC та PS4. Який процесор та яка відеокарта — наразі невідомо. Відомо, що буде 8 гігабайт GDDR5-оперативки, яку використовуватимуть і процесор, і відеокарта.

Значний наголос було зроблено на швидкості PS4 і максимальному скороченні часу очікування. Для прикладу, ви зможете запустити гру, не чекаючи поки вона завантажиться повністю, — завантаживши лише необхідні файли, ви почнете гру, а решта докачається у фоновому режимі. Окрім того розробники обіцяють, що оновлення ігор зможуть скачуватись навіть, коли приставка вимкнена. А ще обіцяють можливість на зразок «сплячки» у Windows — при вимкненні приставки дані з оперативної пам'яті зберігаються на диск, а при ввімкненні миттєво відновлюються і ви відразу ж повертаєтесь до гри.

Розкрито також було те, для чого Sony купили стрімінговий сервіс Gaikai. Тепер до того як ви придбаєте гру, доцільність її покупки можна буде оцінити, погравши у неї деякий час через цей сервіс. Окрім того, хоча PS4 буде несумісною з PS3 та попередніми моделями лінійки, старі ігри будуть також доступні для гри через Gaikai.

PS4 володітиме також багатьма соціальними можливостями. Зокрема будуть втілені функції запису та трансляції геймплейного відео, що значно спростить життя летсплейщикам та дасть кожному гравцю можливість без всякої сторонньої техніки ділитись своїм ігровим відео онлайн, при цьому не покидаючи гру. Серед інших соціальних функцій — інтеграція з соціальними мережами та сервісом UStream.

Також PS4 працюватиме з PS Vita і дозволятиме грати на ній замість телевізора.

Серед ігор, які вийдуть разом із цією приставкою були показані мультяшний слешер Knack, шутер Killzone: Shadow Fall, автомобільний симулятор Driveclub та екшн-едвенчер InFamous: Second Son.

Крім того Sony обіцяють, що сильно спростять можливість публікації для інді розробників. В якості доказу Джонатан Блоу (відомий за гру Braid) вперше продемонстрував трейлер своєї наступної гри The Witness і пообіцяв, що серед усіх платформ вона в першу чергу вийде на PS4.

Показали також уже відомі ігри, такі як Destiny, Watch Dogs, Diablo 3, згадали про Beyond: Two Souls, сіквел Final Fantasy та нову гру від Capcom — Deep Down.

Media Molecule показали програму, в якій за допомогою контролера Move можна створювати і приводити в рух скульптури, що виглядало дуже ефектно.

І хоча на презентації так і не показали, як використовуватиметься тачпад та світлова панель на новому геймпаді, а ігор було показано небагато, вона все одно була досить інформативною і цікавою. Ключовими її моментами була швидкість PS4, нові соціальні функції, робота з відео та спрощення умов публікації для незалежних розробників. Як на мене, всі ці моменти були вибрані вдало і відповідають сучасним вимогам. Я вважаю, що Sony вдалось виявити та усунути слабкі місця в своїй системі, хоча не скажеш, що вони випередили час. Вони просто зосередили увагу на функціях, необхідних консолі прямо зараз.

Те, що наразі вони продемонстрували малу кількість ігор ще може компенсуватись до дати релізу приставки. В підтримку цього було показано величезний список компаній, які розробляють ігри для PS4:

Image: http://cdn3.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/8449187/ps4-event_0672_jpg.0_cinema_960.0.jpg

Ми обов'язково побачимо більше на GDC та E3, а також просто в онлайні, оскільки тепер компанії не зобов'язані мовчати про існування PS4. В будь-якому випадку, про приставку нам розповіли не все і впродовж року ми ще будемо дізнаватись багато нового про неї.

Зате тепер, коли один з головних анонсів року позаду, стає цікаво, що заготували на цей рік Microsoft та інші компанії.

P. S. До речі, я дуже здивувався, що приставку таки назвали PS4 не зважаючи на те, що число «4» вважається дуже нещасливим в Японії.

P. P. S. Невдовзі по завершенню конференції були оприлюднені деякі технічні характеристики приставки. Процесор — 8-ядерний 64-бітний AMD «Jaguar», відеокарта серії Radeon, що міститиме 18 «обчислювальних одиниць» та потужністю в 1,84 терафлопсів. Також є характеристики геймпада та камери PS4 Eye.

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

versus | 4 роки тому | #

може четвірка і нещаслива в японії, та все ж треба орієнтуватись на весь світ, якийприноситиме більше грошей

andrii | 4 роки тому | #

Звичайно, але я чомусь думав, що японці більш забобонні. Все-таки цифра 4 звучить як слово «смерть».