Серйозний підхід Ubisoft до створення фільмів в Голівуді

Серйозний підхід Ubisoft до створення фільмів в Голівуді

 / 3 січня 2013 / Джерело: latimes.com /  , , ,

Фільми за мотивами відеоігор, що вийшли протягом останніх двадцяти років були настільки невдалими, що сам жанр став вважатись провальним.

Тож, коли французький видавець Ubisoft — відомий серією «Assassin's Creed» та військовими іграми під брендом Тома Кленсі (Tom Clancy) — вирішив податись у кіно, він не став шукати допомоги голівудських експертів. Ubisoft вирішив взяти одного з них на роботу.

Жан-Жульєн Баронне (Jean-Julien Baronnet) — виконавчий директор утвореного два роки тому підрозділу Ubisoft Motion Pictures — власноручно візьметься за трансформацію франчайзів своєї компанії з інтерактивної до лінійної медіа. Колишній керівник студії Люка Бессона EuropaCorp щомісяця проводить тиждень в Лос-Анджелесі й безпосередньо приймає участь у відборі акторів, процесі написання сценарію та прийнятті рішень відносно зйомок.

В індустрії, де власники франчайзів переважно доручають зйомку фільмів по них професіоналам, Баронне наполіг на творчому контролі та власному фінансовому залученні, що, за словами неназваних учасників переговорів, допомогло розвалити майже завершені угоди із Paramount Pictures та Sony Pictures.

Але, маючи в планах дві ігрові кіноадаптації — з Майклом Фассбендером (Michael Fassbender) і Томом Харді (Tom Hardy) в ролях, на базі студії New Regency Productions — Баронне впевнений, що його фільми добре окупляться і позитивно відобразять ігри, за якими зняті.

Image: http://i.imgur.com/IJ5b8.jpg

Жан-Жульєн Баронне — директор Ubisoft Motion Pictures

«Якщо поглянути на попередні кіноадаптації ігор, то жодна з них не створювалась ігровою компанією, яка б інтегрувала в себе структуру кіно,» — розповів Баронне під час нещодавнього візиту в Лос-Анджелес. «Ми не видаватимемо нікому ліцензій на зйомку, але й не створюватимемо великі фільми самостійно. Ми знаходитимось посередині.»

Серед провальних адаптацій ігор знаходяться такі катастрофи як «Супер брати Маріо» з Бобом Хоскінсом (1993), «Дум» Двейна Джонсона (2005) та «Макс Пейн» Марка Уолберга (2008).

Але в Голівуді ще багато хто хоче заробити на іграх, і не тільки тому, що це індустрія вартістю в 67 мільярдів доларів, як розповідає дослідницька компанія DFC Intelligence. Іграм пророчать таку ж долю як і в коміксів, що вже стали одним з головних джерел ідей для фільмів. Вже зараз в DreamWorks йде робота над «Need for Speed», в CBS Films — над «Deus Ex», а в Legendary Pictures — над «Warcraft».

Ubisoft — компанія середнього розміру, що йде позаду таких гігантів галузі як Nintendo та Activision Blizzard — роками відмовляла пропозиціям кінопродюсерів, до того як зрозуміла, що для зростання франчайзів необхідно розширювати їх поза межі ігор та короткометражок, які створювались в її Монреальских студіях. Починаючи з 2011, протягом десятків нарад, Баронне з часом зарекомендував себе в Голівуді як людина з бажанням знімати фільми та витрачати гроші.

На відміну від інших ігрових компаній, Ubisoft найняла сценаристів для розвитку ідей та домовилась із відомими акторами до того як починати студійну роботу. Метою, за словами Баронне, було запевнитись, що сутність ігор його компанії не буде втрачена в процесі перекладу їх на мову великого екрану голівудськими незнайомцями.

«Ставки настільки високі, що важливим стає не втратити есенцію гри, її фундаментальні засади,» — доповнив він.

Фассбендер зіграє одну з головних ролей в екранізації «Assassin's Creed», сюжет якої описує сучасного персонажа, що переживає життя своїх нащадків, котрі були асасінами в часи хрестових походів, ренесансу та американської революції.

А в «Splinter Cell», Том Харді — відомий за роллю Бейна в фільмі «Темний лицар повертається» — зіграє лідера елітного війського спецпідрозділу.

«Ми хочемо поєднати і студійний, і незалежний підхід у цих фільмах, обидва ці актори підходять для такої роботи,» — розповів директор New Regency Бред Уестон (Brad Weston).

Окрім глибокого творчого залучення, Ubisoft також залишила за собою право фінансувати будь-який фільм New Regency, що, в свою чергу, дасть їй можливість інвестувати в зйомку нового фільму, відмінивши старий. Інші студії відкидали цю умову, оскільки сіквели переважно випускати безпечніше за оригінали.

За словами Уестона, якість франчайзів Ubisoft і роль компанії в творчому процесі оправдовує незвичні умови.

«Ubisoft дуже розумно зробили, що залучили людей з кіноіндустрії, які говорять тою ж мовою, що й ми,» — додав він. «Ми працюємо всі разом, замість того, щоб йти загальноприйнятим шляхом — робити роботу, а потім приносити її на перевірку.»

Зараз йде робота над сценаріями, каже Уестон, а наступним кроком стане пошук режисерів для обох картин, кожна з яких коштуватиме не менш ніж 100 мільйонів і вийде не раніше 2014.

Баронне також готується запропонувати ідею фільму на основі сюжету серії «Ghost Recon» — гри, про загін особливого призначення.

Також Ubisoft продюсує серію мультфільмів по іграх «Rabbids», які вона фінансувала за допомогою продажу телевізійним мережам по всьому світу, включно з Nickelodeon в США.

Ставлячи під ризик відносно незначну частку власних грошей, успішність Ubisoft Motion Pictures не проїсть діри в статках компанії, минулорічний прибуток якої склав 1,4 мільярда доларів. І поки затяті гравці аналізуватимуть кожну дрібницю у фільмах, для багатьох ці картини стануть першим знайомством із серіями «Assassin's Creed» та «Splinter Cell».

«Ми не хочемо створити посереднє кіно,» — сказав Баронне. «Ми хочемо створити кіно, що позитивно вплине на бренд, потішить геймерів, а також негеймерів. Я вважаю, цього ще не робилось раніше, але ми можемо прокласти цей шлях».

Примітка: цей матеріал є дослівним чи частковим перекладом іншомовної статті. Оригінал читайте на latimes.com.
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

eGeek | 4 роки тому | #

Сподіваюсь, що ці панове не замилюють нам очі маркетинговою балаканиною, а дійсно роблять те, чого ще ніхто не робив. Хочу хороші фільми з тонкими ньюансами, хорошими діалогами і без зловживань спецефектами!

super_barman | 4 роки тому | #

Ололо. Вам Юбики проплатили?) А как же шедевральный "МК" Пола Андерсона? Многа букф о том, что Юбики первыми снимут настоящее игровое кино. ну-ну, как и все)

andrii | 4 роки тому | #

Та ні, не платили, це дослівний переклад статті з L. A. Times.

Я б ніколи не назвав Мortal Кombat шедевральним :) Крім того, поганих фільмів по іграм значно більше чим хороших. До вищенаведених можна додати Tomb Raider, Hitman, Prince of Persia, Silent Hill і деякі фільми Уве Болла..

А Ubisoft дійсно перші відкрили власну кіностудію, яка зберегла права на франчайз і повний контроль над всім процесом від початку до кінця. Що з цього вийде наразі невідомо, просто є невеликий шанс, що нарешті вийде щось хороше.

Але сам я не дуже в це вірю бо Assassin's Creed вони навіть в якості гри вже сильно запороли.