Подія року: Double Fine на Kickstarter

Подія року: Double Fine на Kickstarter

 / 13 грудня 2012 /  , ,

Згадуючи цьогорічні події в ігровій галузі, захотілось виділити з них найцікавішу та найважливішу. Трошки подумавши, я вирішив, що на таке звання може заслуговувати лише створення компанією Double Fine проекту на Kickstarter. Тім Шейфер (Tim Schafer, засновник і директор Double Fine) — культова людина в індустрії. І коли в короткому відео він розповів про всі фінансові труднощі при створенні ігор жанру едвенчер, його шанувальники та поціновувачі жанру закидали його грошима, зібравши цілих три мільйони доларів на розробку нової гри.

І це б залишилось приємним сюрпризом, якби не перетворилось у тенденцію. Double Fine та Kickstarter наче зруйнували один із невидимих бар'єрів між розробником та гравцем. Це спричинило цілу лавину проектів, пов'язаних з іграми. Браян Фарго запустив Wasteland 2, троє вихідців з BioWare запустили The Banner Saga, Revolution Software запустили сіквел Broken Sword, а ще був тактичний шутер Takedown, платформер Project Giana, стратегія Planetary Annihilation, рольовик Project Eternity та багато дрібних, але красивих інді проектів на зразок Sealark, Moon Intern чи Endless Migration 2. І це далеко не всі ігри, які були профінансовані на Kickstarter'i після того як Double Fine дав поштовх цій лавині. У списку профінансованих проектів можна знайти ще багато хорошого.

Крім того, не тільки розробники ігор скористались увагою геймерів — завдяки Kikstarter вдалось зібрати гроші на випуск нової ігрової консолі OUYA, на ігрові окуляри Oculus Rift, на зйомку серії відео про жіночих персонажів у відеоіграх, на запуск сайту про красиві ігри Venus Patrol, на випуск книжки з ескізами художника Дага Теннейпла, творця Neverhood та Earthworm Jim та багато інших проектів, пов'язаних з іграми, коміксами, відео та іншими видами творчості.

І все це значною мірою завдяки Тіму Шейферу, який навіть не особливо вірив у позитивний результат, але вирішив ризикнути. Це зайвий раз нагадало великим та дрібним компаніям, що відкритість до своїх шанувальників може приносити взаємну користь і допомогло багатьом геймерам власноручно залучатись до створення проектів, які їм цікаві.

Наразі ажіотаж довкола Kickstarter трошки згас, але на ньому стабільно з'являються та фінансуються нові та цікаві проекти.

А що стало подією року для вас?

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

eGeek | 4 роки тому | #

Дійсно цікавий прорив вийшов. Раніше не знав про його масштаби. Дякую за статтю!

smurosia | 4 роки тому | #

Окрім Kickstarter'а мені важливим здається процес "олінукснення" від Valve )

andrii | 4 роки тому | #

Ну вони не докінця ще олінуксились, це довгий процес, який вони почали цього року. Але круто буде якшо вони з часом перетворять лінукс в найпопулярнішу ОС. Теоретично це може обернутись вигодою для всієї планети :)