Чи покращить фотореалізм емоційну складову ігор?

Чи покращить фотореалізм емоційну складову ігор?

 / 2 серпня 2012 / Джерело: destructoid.com / 

Нещодавно голова 2K Games, Крістофер Хартман (Christoph Hartmann) висловився, що фотореалістична графіка є ключовою для глибших емоцій в іграх. Відомий журналіст Джим Стерлінг має чим це заперечити. Пропонуємо вам переклад його статті де він цитує і заперечує думку голови 2K.

2K Games, не зважаючи на те, що вони готують до випуску BioShock Infinite та Borderlands 2 — дві неймовірно мультяшні гри, які попри їх стиль є унікальними та багатообіцяючими — стверджують, що фотореалізм приведе до іновацій, а без нього не з'являться на світ нові жанри ігор.

«Відтворити у грі емоції типу „Місія нездійсненна“ просто; відтворити ж „Горбату гору“ дуже складно, або принаймні незвично в нашій країні… Буде складно створити достатньо глибокі емоції як відчай чи кохання, речі, які викликають ці емоції,» — росказав бос 2K журналу Game Informer. «Поки ігри не стануть фотореалістичними, буде дуже складно створити нові жанри. Ми зараз дійсно можем розвивати тільки екшн та шутери; вони підходять сучасним консолям.»

«Для різкого повороту індустрії до цілої низки нових емоцій я вважаю необхідним досягнути повного фотореалізму в іграх; тоді це буде кінцева точка і така приставка може стати останньою.»

Навіть не знаю звідки почати з цим безумством. У мене стільки аргументів, що я не можу вибрати лише один. Тому я зібрав всі свої зауваження у формі списку. Можете вибирати з цього списку улюблені аргументи, або ж пропонувати власні.

  • Прагнення до реалізму, скорше всього, привело сучасне покоління до застою, в якому людям пропонують „суворі“ військові шутери і плутають „реалізм“ з набридливими коричневими та сірими відтінками.

  • Зосереджуючи свою увагу на красивій картинці розробники приділяють менше часу хорошому сценарію та персонажам — див. Final Fantasy XIII та Heavy Rain. Створивши обличчя, які можуть виражати емоції нічого не доб'єшся якщо не маєш хорошої розповідної складової. Соціопати вміють добре імітувати вирази обличчя, але це не значить, що вони вкладають в це емоції.

  • Точно так само з книжками — вони легко захоплюють читача без зображень, оскільки, знову ж таки, хороша розповідна складова б'є все інше.

  • Один трейлер BioShock Infinite викликає мороз по спині у багатьох глядачів. Irrational Games навмисне вибрали більш мультяшний стиль на зміну реалізму.

  • Чим більше ігри намагаються досягти фотореалізму, тим більше вони наближаються до „зловісної долини“, яка відома тим, що ламає будь-яку емоційну прив'язку, а не посилює її.

  • Студія Disney Pixar відома тим, що випускає найзахопливіші, найсміливіші та найсумніші фільми останніх років — „Історія іграшок 3“ та „Вперед і вгору“ заставили плакати дорослих чоловіків. Старіші анімаційні стрічки, такі як „Король Лев“, є не менш захоплюючими попри те — або ж завдяки тому — що мають менш реалістичний стиль.

  • Я не можу згадати хоч одну візуально „реалістичну“ гру цього покоління, яка б містила якісь іновації. Натомість Minecraft став одним з найоригінальніших та найвідоміших проектів за останні декілька років при тому, що виглядає він як продукт оргії кубиків Lego.

  • Фактично, через величезну ціну виробництва AAA-проектів, видавці демострують довготривале небажання до іновацій, боячись відхилитись від вже відомих шляхів успіху. Іновації доводилось впроваджувати дешевим та графічно нескладним іграм.

  • Крім того, Орландо Блум є настільки фотореалістичним, наскільки це можливо, але він настільки ж іноваційний, як картонна трубка в рулоні туалетного паперу і настільки ж емоційний, як шматок фанери на підлозі найнуднішої в світі кімнати.

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

andrii | 5 років тому | #

Зараз відкрив твітер, а там два твіта від творців Fez на цю тему:

«Ігри повинні УНИКАТИ фотореалізму, щоб винаходити нові жанри.»

«Фотореалізм вбиває розум. Фотореалізм це маленька смерть, що приносить повне забуття.» (Пародія на цитату із «Дюни»:)

eGeek | 5 років тому | #

Дотепно і правильно :)

Погоджуюсь з Стерлінгом і розробниками Fez. Найглибші емоції можна викликати одним лиш текстом чи одним лиш звуком. Поняття не маю для чого їм здався фотореалізм. В статті прозвучало, що після фотореалізму не буде нових приставок, може це і є причина. Коли закінчаться нові приставки і тотальний фотореалізм буде вже сприйматиметься як звичайна річ, всі ломануться за новими фішками.

andrii | 5 років тому | #

Ага, це як після появи фотографії малювати фотореалістичні картини стало безглуздим. Так що в чомусь цей чувак і має рацію. Після повного фотореалізму (який нікого не вразить) всі звернуть увагу на існування хороших та оригінальних ігор які плювати хотіли на будь-яку реальність.

sn1p3r | 5 років тому | #

Не знаю, шо курить шеф 2K Games, але мені в голову ні разу не приходило, що я хочу бачити фотореалізм в іграх. Ну тобто, коли я граю в улюблені ігри, я хочу, щоб вони були цікаві, а реалізм це вже справа десята. Я згоден що фотореалізм може прикрасити гру, але щоб вважати його основною фішкою гри треба бути досить віддаленим від ігр та цієї індустрії. Пан Хартман скорше всього не дуже грає в ігри і трошки обділений вмінням застосовувати фантазію.

spaceman | 5 років тому | #

Графіка це другорядне. Люди досі грають супер маріо!

Картинка до статті зачотна!