Розробник Braid обгрунтовує злість розробника Fez на Microsoft

Розробник Braid обгрунтовує злість розробника Fez на Microsoft

 / 28 липня 2012 / Джерело: the-witness.net / 

Джонатан Блоу (Jonathan Blow), розробник інді-хіта Braid, опублікував у своєму блозі досить обширний та повний технічних деталей лист-відповідь журналу Ars Technica на їх питання про проблеми інді-розробників із сертифікацією ігор на приставках. Я вже писав, що ті ж проблеми дуже засмутили розробника гри Fez.

Він розповідає, що власники усіх платформ (Microsoft, Sony, Nintendo) неймовірно ускладнюють процес сертифікації ігор замість того, щоб вбудувати в платформу більше інструментів для розробників, які б спростили розробку ігор та допомогли переконатись у їх якості без сертифікації. Натомість, за словами Блоу, Valve та Apple більш гуманно ставляться до розробників і по справжньому дбають про якість наданих користувачам послуг — інструменти Steam для розробників з кожним разом стають все кращими. Також Джонатан твердо впевнений, що навіть у наступних своїх інкарнаціях Xbox та PlayStation не зможуть уникнути проблеми корпоративної бюрократії.

«Я дуже здивуюсь, якщо вони виправлять ці проблеми. Великі установи завжди роблять все не до кінця; вони завжди думають, що діють радикально та ризиковано коли насправді вони діють з обережністю, яка є лише модифікованою версію статусу кво.»

Стаття точно буде цікава розробникам, яких цікавлять проблеми програмування ігор під сучасні приставки.

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

andrii | 5 років тому | #

Прочитав статтю. Виявляється, на приставках публікуватись не тільки дорого, але й треба витримати купу різних абсолютно дебільних умов. В такому випадку я дивуюсь, що на приставках взагалі виходять інді ігри. Хай Фез і Брейд будуть уроком для інших.