Ubisoft: «Нові приставки запізнюються»

Ubisoft: «Нові приставки запізнюються»

 / 23 липня 2012 / Джерело: gamasutra.com / 

Пропонуємо вам переклад свіжого інтерв'ю директора Ubisoft журналу GamaSutra на рахунок нового покоління приставок.

В той час, як поточне покоління приставок знаходиться на середині восьмого року свого життя, а роздрібні продажі ігор падають протягом останніх семи місяців, мало хто посперечається, що Xbox 360, PlayStation 3 та Wii віджили своє. Можливо їх компоненти ще містять достатньо потужності, але з ринкової точки зору люди готові для чогось нового.

Так вважає й Ів Гілмо (Yves Guillemot). Директор та засновник Ubisoft стверджує, що його компанія має достатньо хороших проектів і спави у них йдуть непогано, але як видавець вона зачекалась на нове апаратне забезпечення.

«Ми скучили за виходом нових приставок кожних п'ять років,» — каже він. «Нестача нових консолей ставить нас у невигідне положення. Я розумію, що виробники не хочуть випускати їх надто часто бо це затратно, але нові приставки важливі для всієї індустрії, вони сприяють творчості.»

Ubisoft зазвичай є найпліднішим видавцем на нових платформах. Через це в них бувають невдачі, але також це часто відкриває дорогу новим франчайзам. Для прикладу, досить високі надії покладаються на їх Watch Dogs, яка ще не була офіційно оголошена як гра для наступного покоління, але компанія на це незамітно натякає.

«Набагато менше ризику в створенні нових франчайзів та продуктів, якщо вони виходять на новому поколінні,» — каже він. «Наші клієнти дуже відкриті всьому новому. Вони відкрито мислять і завжди вибирають найкраще. Наприкінці покоління консолей вони теж хочуть чогось нового, але нового вони не купують. Вони знають, що їх друзі гратимуть Call of Duty чи Assassin's Creed тож їх вони і купують. Через це кінець циклу є дуже складним.»

Чого люди не усвідомлюють, так це того, що цей ранній ризик часто приносить користь на протязі всього циклу життя приставок. Деколи це виливається у використання знаменитого ігрового рушія іншими іграми, але часто приводить і до поширення в інші ігри певних ідей.

Для прикладу, Гілмо відмічає, що якщо б не було Rayman: Raving Rabbids, то не було б і Just Dance. Ідея для серії Just Dance виникла з міні-ігор, які входили в Raving Rabbids.

«Якщо ви не йдете на ризик боячись, що люди не куплять вашу гру то ви не створите нічого нового,» — продовжує він. «А без інованій вашим покупцям швидко стане нудно.»

Ubisoft, звичайно ж, підготував нові франчайзи на Wii U. ZombiU був одним із найяскравіших прикладів підтримки приставки стороннім розробником на виставці E3. Поки директори інших видавців сумніваються в платформі, Гілмо відмічає, що такі песимісти в минулому часто помилялись.

«Я вважаю, що Nintendo не раз дивували нас, тож, хто зна,» — каже він. «Думаю, вони створили хорошу річ. Якщо користувачі приставки користуватимуться всіма її можливостями, думаю, її чекає великий успіх. Таке співробітництво може бути цікавим і складним водночас (мабуть йдеться про асиметрий геймплей — примітка перекладача). Такого ще ніхто не робив. Вони йдуть на серйозний ризик зі своїми іграми і при цьому вони неймовірно успішні.»

Попри те, що Wii та DS є відповідальними за значну частку заробітків Ubisoft на сучасному поколінні, Гілмо ухиляється від прямої відповіді на питння, чи очікує він значних прибутків від наступного циклу приставок Nintendo.

«Nintendo більш сімейно-орієнтовані,» — пояснює він. «Це інша демографія, тож ми не можемо сказати що їх приставки для нас важливіші інших.»

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

eGeek | 5 років тому | #

Я розумію, що відсутність нових приставок зупиняє іновації, але мені в більшості на них всеодно. Приставки надто дорогі для мене.

sn1p3r | 5 років тому | #

Якшо вийдуть нові приставки то і PC-ігри стануть краще. Зараз приставки стримують розвиток ігор.

sn1p3r | 5 років тому | #

Проблема в тому, що ніхто не знає чим нове покоління повинне відрізнятись від старого. Крутий графон нікого вже не цікавить, він і так крутий. Моушн-контрол? Триде? Другий екран? Над цим виробники зараз зі всіх сил думають намагаючись зрозуміти в чому має полягати фішка настпного покоління. І, видимо, поки що їм в голову нічого не прийшло. Ну крім Нінтендо, звичайно. Нінтендо безстрашні самураї :)