На Source Engine роблять мультфільм

На Source Engine роблять мультфільм

 / 9 червня 2012 / Джерело: ign.com /  ,

Розроблений компанією Valve ігровий рушій Source, на якому працюють такі ігри як Half Life 2 та Portal, буде використаний сторонньою студією для створення мультфільму.

Режисер Шейн Акер (Shane Acker), відомий за фільмом «9», об'єднався з анімаційною компанією Brown Bag Films для роботи над анімаційною стрічкою «Deep» про «підводні пригоди в пост-апокаліптичному світі». Компанія співпрацює з Valve та використовує для створення фільму Source Engine що, за їх словами, спрощує роботу з анімацією, прискорює робочий процес, економить час на рендері сцен та значно полегшує випуск прив'язаної до фільму гри. Доречі, компанія паралельно працює над грою, яка вийде на сервісі цифрової дистрибуції Steam.

Компанія Valve вже давно використовує Source для виготовлення рекламних роликів своїх ігор, але це перший випадок коли рушій використовуватиметься для створення повноцінного комерційного мультфільму.

Якщо вас цікавить сюжет, то у прес-релізі Brown Bag Films «Deep» описаний як підводний вестерн, в якому залишки людства змушені перебратись на дно океану, щоб вижити. Сюжет розгортається довкола команди підводного човна Norwood, яка йде по сліду таємничої групи, що називає себе «Подорожні» та володіє силою, достатньою для знищення людства.

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

sn1p3r | 5 років тому | #

Пілся тих трюків, які Valve провернули з цим двигунцем я не сумніваюсь, що Source придатний не просто для анімації, а для добротної телевізійної HD-анімації. Та й сюжет ніби непоганий. Тут все від виконання залежить.

eGeek | 5 років тому | #

Пропустив цю новину раніше. Досить круто, що на ігровому двіжку роблять гру. Не пам'ятаю хто, якийсь розробник сказав, що з часом межа між іграми та фільмами (в тому числі й анімаційними) зітреться — в іграх і фільмах будуть використовуватись одні і ті ж моделі, анімації, текстури, освітлення, світ і тд. Тому буде вже не важливо, робиш ти гру чи фільм. Тобто розробники будуть робити одночасно і те і те по ціні одного. Всім вигода!

Здається ці світлі часи вже настають :)