Цих ачівментів не повинно бути

Цих ачівментів не повинно бути

 / 24 січня 2011 / Джерело: kotaku.com /  ,

У сьогоднішній статті з рубрики Kotaku Speak-Up користувач BiggunSid висловлює свою думку стосовно ігрових ачівментів, які б він радше не зустрічав у відео-іграх.

Я думаю, більшість із нас згідна, що ачівменти/трофеї це досить прикольний додаток до сучасного ігрового покоління. Хтось їх любить — один з моїх друзів назвав їх «креком для геймерів» — а деякі просто вважають їх непоганими. Для тих із нас, хто хоче витиснути із гри побільше, або додати улюблену гру в список пройдених, ігрові очки та трофеї можуть продовжити життя гри по-за останню сцену основної кампанії.

Але є два типи ачівментів/трофеїв які, на мою думку, не повинні існувати.

1. Мультиплеєрні ачівменти/трофеї

З ними, насправді, все в порядку у таких ігор як Halo: Reach, або Killzone 2, або у Left 4 Dead'ів. У них хороші спільноти. Але як бути з іншими іграми, такими як Assault on Dark Athena? Мені дуже подобається ця гра і я б хотів віднести її до списку пройдених, але цього не станеться, тому що вони запхали туди купу мультиплеєрних ачівментів. Мультиплеєр в Assault on Dark Athena ніколи буде мати своєї спільноти, просто тому, що він не настільки хороший. І саме через це, багато схожих на Dark Athena ігор вставляють ачівменти в свій мультиплеєр, виходячи із хибного судження, що якимось чином ці ачівменти заставлять людей грати в нього і таким чином створять спільноту. Це схоже на вставляння сісьок у погані фільми; чуваки подивляться будь-що заради сісьок. Але річ в тому, що це НЕ так. Навіть всі ачівменти світу не заставлять гравця терпіти паршивий мультиплеєр. Якщо розробникам хочеться, щоб у їх мультиплеєр грали, то ось їм моя підказка: зробіть, щоб у мультиплеєр було цікаво грати заради нього самого. Найкращим прикладом буде CoD 4. У цій грі немає мультиплеєрних ачівментів і вона була хороша тому, що мультиплеєр винагороджував вас ТОННОЮ інших способів (подобається вам це чи ні, а мені ні, він був хорошим через апгрейди та можливість відкривати нову зброю та матеріали). Було важко отримати всі ачивменті в кампанії і це нормально. Крім одного з цих ачівментів, яким було збирання розвідданих, що приводить нас до другого пункту.

2. Ачівменти типу «Гей! Знайти та збери купу речей, які чомусь розкидані повсюди»

Ігри сьогодення пропонують небачене раніше відчуття причетності. І ніщо не руйнує його так, як необхідність збирати прапорці, розкидані по дахах якимось нудьгуючим тамплієром (Assassin's Creed) або необхідність зібрати ТРИСТА П'ЯТДЕСЯТ УЛАМКІВ ВИБУХУ в Infamous. Тобто, це ж удар нижче пояса. Те, що мені доводиться роздруковувати карти з інтернету і годинами бігати, обшукуючи кожен закуток ніяк не заставляє мене полюбити гру більше. Я не відчуваю себе Коулом, коли я проводжу три години у пошуках трьох останніх уламків. Не те, щоб мене дуже турбувала складність отримання цих ачівментів/трофеїв. Тобто, зробити всі трюки в Infamous це складно, але ця складність справедлива. Це ж стосується і стрибків з парашутом на рівні «ветеран» в CoD 4. Це, мабуть, самий неможливий ачівмент взагалі і, можливо, я ніколи його не заслужу, але якщо у мене вийде, УХ, яе це буде круто. А от збирання розвідданих ні. Потреба збирати купу не важливої для мене фігні, яка не має відношення до самої гри є нералістичною та болісною.

Ну от, це мої п'ять копійок. Ви зі мною згодні?

Примітка: цей матеріал є дослівним чи частковим перекладом іншомовної статті. Оригінал читайте на kotaku.com.
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

versus | 6 років тому | #

погоджуюсь з автором статті, трофей/ачівки на збір деколи трафляють