Інтерв'ю із розробником Dead Space 2

Інтерв'ю із розробником Dead Space 2

 / 24 січня 2011 / Джерело: gamespot.com /  ,

Один із журналістів сайту Gamespot взяв відео-інтерв'ю у продюсера ігрового процесу Dead Space 2, Шеріфа Фету (Shereif Fattouh). У ньому йдеться, в основному, про мультиплеєр Dead Space 2, але порушуються також і деякі інші цікаві питання.

Пропонуємо вам переклад цього інтервью.

Шеріф, роскажіть будь ласка чим ви займались у Dead Space 2.

Я — продюсер ігрового процесу, тому я в основному займався ігровою механікою, ворогами, босами і подібними речима.

Коли ви оголосили про мультиплеєр, відгуки спільноти були досить різними. Як ви сприйняли ці відгуки?

Ми шукали способи покращити гру і нам завжди цікаво почути відгуки. Основним нашим повідомленням до спільноти було те, що ми не збираємось створити невеликий додатковий режим гри — ми підготували мультиплеєрний досвід, який добре вписується у франчайз, командно- та задаче-орієнтовані битви отримали досить хороші відгуки і сподобались людям.

Чи тестували ви гру до моменту, коли вона вам починала подобатись?

Так, абсолютно. Фокус-тестування є великою частиною нашої роботи в Visceral і ми тестували як синглплеєр, так і мультиплеєр безліч разів, щоб бути впевненим, що він сподобається публіці.

А що ви робите під час цих фокус-тестів? Чи можете ви росказати про них більше?

Так, звичайно. Грубо кажучи, ми набираємо групи людей, починаючи від 10 до більш великих груп із 80-100 людей. Ми ставим перед собою досить чіткі цілі, такі як конкретні елементи ігрової механіки чи, пізніше в розробці — оцінити рівень в цілому, демонструємо їм і стараємось перевірити чи люди розуміють як працює механіка, чи достатньо вона інтуїтивна, чи достатня складність. Складність є значною частиною тестів, тому ми набираємо людей із різним ігровим досвідом і приділяєм багато уваги тому, з чим у них виникають проблеми, що їм подобається. Треба знайти правильний баланс, щоб грати було водночас складно, але не настільки, щоб розчарувати гравця. Так що, ми тратим багато часу на подібні речі, а також на моменти хорора, які теж є важливою частиною Dead Space. Так що нам потрібно знати, які моменти більше лякають людей. В нас навіть встановлені камери, щоб ми могли бачити мімічні реакції, щоб перевірити, чи все спрацьовує як слід.

А вам доводилось вирізати щось із гри через те, що воно було занадто страшним?

Ні-ні [сміється]. Доводилось тільки підсилювати. Це наш метод.

Поговорим про баланс. У грі є дві абсолютно різні фракції: люди та некроморфи. Як ви збалансували гру між ними?

Ну, доводиться користуватись багатьма інструментами. Показники пошкоджень некроморфів, людей, кількість боєприпасів, час перезарядки стазису, респауну ворогів… Ви підкручуєте ці цифри і слідкуєте, що краще впливає на баланс таким чином, щоб одна сторона не була сильнішою за іншу. Так що є багато показників, які можна регулювати і нам залишається знайти найбільш вдалі поєднання, які покращують баланс і роблять гру цікавою для всіх.

Ми бачили кампанію і знаєм, що в ній ви контролюєте, що лякає гравця, але в мультиплеєрі ви не можете контролювати такі моменти. Яким чином ви впроваджуєте елементи хорора в мультиплеєр?

Ну, страшно коли тебе вбивають. Це основа. В нас дуже багато різних анімацій смерті з різними видами зброї. В командному оточенні також є важливим час, так що є також таймер із зворотнім відліком який додає напруженості. Так що, мультиплеєр сильний скорше не елементами хорора як такого, а атмосферою напруженості та тиску при бажанні вижити. Тісні приміщення та атмосферна музика теж підсилюють цей ефект.

У грі за некроморфів, ви придумали багато нових класів персонажів. Чи було вам складно створити такі карти, щоб дати можливіть проявити себе кожному із цих класів?

Так, це дійсно було складно. Ми хотіли створити декілька різних стилів гри, таких як атака на відстані — аналог снайперської рушниці, ближній, рукопашний бій, атака із середньої відстані за допомогою блювоти. Все це ми враховували, коли розробляли карти. Важко врахувати одночасно всі аспекти, але ми впевнені, що в нас вийшло добре, так що, сподіваюсь, гравцям сподобається.

Круто. А як щодо некроморфів у кампанії? Чи всіми ними можна грати в мультиплеєрі?

Не всіми. Тобто, великою частиною, яка найкраще відображає суть некроморфів. Ми повинні були впевнитись, що всі персонажі підходять для мультиплеєрних карт, що ними достатньо зручно керувати.

Раніше ви казали, що мультиплеєр буде побудований на боях. Чи буде у ньому багато ближніх боїв?

Так, звичайно. Ми переробили нашу систему ближнього бою і у кожного некроморфа багато різних атак у яких вони входять в близький контакт з вами, у них є особливі атаки, і в мультиплеєрі ви може самі виконувати ці атаки. У кампанії та мультиплеєрі динаміка різна, але вони ділять між собою багато спільних властивостей.

Про Dead Space казали, що він — одна з найкривавіших та найжорстокіших ігор за останні декілька років. Чи буде новий Dead Space ще брутальнішим?

О так. Ми збільшили брутальність і ви уже бачили це в демо-версії, а у повній грі буде добре видно, що ми повищили рівень крові у грі.

Чи переживали ви, що через це гра не пройде атестацію в деяких регіонах?

Ми просто зосередлись на розробці гри з ціллю зробити її настільки хорошою, наскільки ми можем. Більшість атестаційних комісій є досить відкритим до діалогу і в більшості випадків нам не довелось збавляти жорстокість у грі, що досить круто.

Так вам довелось щось вирізати?

Нічого конкретного. Просто довелось трошки знизити загальний об'єм жорстокості, на чому наполягали деякі комісії, але в більшості нам не довеось відступати, все залишилось яким було.

Часом не через Австралійську атестаційну комісію?

[Усміхається] Я не буду ні на кого показувати пальцем, так що не задавайте таких запитань.

Dead Space — не тільки гра, це франчайз. Це фільми, комікси.. Що нас чекає у майбутньому окрім гри?

Скоро виходить анімаційних фільм, який вийде разом із Dead Space 2 і ми завжди думаєм над розвитком франчайзу, так що, найближчим часом ми оголосим, що буде наступним.

Чи будети ви особисто приймати подальшу участь у розвитку франчайзу?

Так. Я так планую.

Нагадаємо, що Dead Space 2 виходить уже на цьому тижні.

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

rar | 6 років тому | #

Цікаво глянути на муль типлеєр)