Найкращі несподівані застосування Kinect

Найкращі несподівані застосування Kinect 

 / 30 грудня 2010 / Джерело: 1up.com /  ,

Коли Microsoft офіційно оголосила, що Project Natal, пристрій із двома камерами, датчиком відстані, мікрофоном та купою електроніки, яка дозволяє розпізнавати людей та їх рухи в просторі, тепер називається Kinect і приурочила до цієї події грандіозне відкриття із виставою Cirque du Soleil, обіцяючи, що Kinect стане революцією у відео-іграх, ніхто і не сподівався, що він скорше стане революцією у зовсім інших галузях. А особисто я вважаю, що застосування Kinect у відео-іграх є менш цікавим розкриттям його потенціалу чим ті, на які спромоглись численні програмісти та експериментатори із різних куточків світу.

Не дивлячись на те, що пристрій з'явився у продажу всього два місяці назад, ми вже неодноразово бачили способи його застосування, які точно не входили у плани Microsoft і, крім того, є значно цікавішими за пряме його призначення. Наприклад машинка, яка використовує об'ємне бачення Kinect для того, щоб бачити перешкоди і автоматично їх оминати. Автори діляться масою технічних деталей своєї розробки і демонструють нам наступне відео:

Ще більш цікавим за автомобіль, що керує сам собою, може бути літаючий механізм, який переслідує задану ціль в повітрі і зупиняється при наближенні до можливих перешкод. В наступному відео автори такої машини показують її здібності. Машиною керують лише сенсори Kinect і бортовий кемп'ютер під ОС Linux, який обробляє дані з сенсорів і регулює параметри польоту.

Наступний ролик на перший погляд схожий на низькоякісний відеозапис, але це до того часу, як стає відомо, що це не вид з камери, а трьохвимірна модель, побудована за допомогою інформації із двох Kinect'ів. Це дає можливість додати трьохвимірній моделі більше кутів огляду. Звичайно, в цій моделі багато чорних дір, але тим не менше вона будуєтсья в реальному часі.

Одними із найкрутіших технологій, зображених у футуристичних голівудських фільмах, вважаються інтерфейси із Minority Report, які дозволяють керувати комп'ютером за домогою жестів. Тому факт, що дві групи студентів Масачусетського технологічного інституту власноручно написали подібний інтерфейс є досить вражаючим. Система відслідковує рухи долонь і кожного пальця окремо та, хоча вона не є такою досконалою як у фільмі, вона все ж доводить можливість успішної роботи такого інтерфейсу. Тим більше — зараз всього 2010 рік.

Поки одні студенти майстрували інтерфейс для керування зображеннями, їх колеги з того ж таки Масачусетського технологічного інституту написали бібліотеку, яка дає можливість передавати дані із Kinect прямо у броузер, а точніше у JavaScript. Це потенційно дозволяє використовувати Kinect при перегляді сайтів. Розробники інтернет застосувань зможуть створювати ігри, сайти і все що їм заманеться із встроєною підтримкою Kinect без необхідності вчити нову мову програмування.

Напевно, кожен в дитинстві пробував зображати тварин чи птахів за допомогою тіней від власних рук. Але чи не було б цікавіше, якби ваша рука замість тіні могла керувати віртуальною птахою, яка відкриває рот коли ви відгинаєте великий палець? Що саме цікаве, так це переваги, які дає сенсор глибини Kinect'а: ви можете розвернути руку і побачити птаху з іншого боку.

Наступна демонстрація не така вражаюча як деякі із попередніх, але сподобається фанатам Зоряних Війн. У ній реалізована можливість потримати в руках віртуальний світловий меч. Це, може бути, не так практично як листання ілюстрацій чи листання сайтів, але, для прикладу, спрощує процес накладання спецефектів на відео в домашніх умовах.

Minecraft продовжує бути хітом 2010го, тому він є очевидним кандидатом для модифікацій з можливістю підключення Kinect. Хоч реалізація досить проста, вона, тим не менше, дозволяє вам пересуватись по ігровому світу за топомогою рук. Будування і знищення дерев, нажаль покищо не реалізовані, зате можна пересуватись по заздалегідь створеним світам.

Навряд чи нам доведеться ще колись зіграти у Super Mario за допомогою цілого тіла, хіба що Nintendo реалізує Kinect-подібні рішення у своєму неминучому насліднику Wii. Зате наступний мод дозволяє зробити нам саме це. Певні рухи прив'язані до натискання кнопок у емуляторі NES. Результатом є гра, у якій треба по-справжньому стрибати, рухатись вправо і вліво, щоб бігти у необхідному напрямку. Шкода тільки, що зчитування рухів не є миттєвим і Маріо відповідає на ваші жести із ледь-загальмованою реакцією.

Спочатку наступне відео нічим не особливе, порівняно із тим, що ми вже бачили. Воно демонструє керування персонажем за допомогою Kinect, яке вже давно реалізоване в іграх на Xbox. Але по ходу відео стає ясно, що система дає можливість бачити із очей віртуального персонажа. Якщо нахилити голову, то можна побачити руки і ноги віртуального песонажа замість своїх власних. Психологічний ефект від участі у такій грі може бути неймовірно сильним і змусити гравця відчути себе у шкурі ігрового песонажа.

Існує також масса інших способів використання Kinect. Серед них є навіть застосування в порно-іграх. І ще невідомо, на що спроможуться ентузіасти за більш довгий період часу. Схоже, що цей пристрій чекає цікаве майбутнє, за яким ми будемо пристально слідкувати.

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

andrii | 6 років тому | #

Як я уже казав, це тільки початок. Сьогодні в неті з'явився інший приклад застосування Kinect: керування гуманоїдним роботом.