Президент EA: «фільмо-ігровий бізнес розвалюється»

Президент EA: «фільмо-ігровий бізнес розвалюється»

Electronic Arts останнім часом кардинально змінили напрямок розвитку: вони намагаються приділяти більше уваги оригінальним IP (Intellectual Property — інтелектуальна власність) чим іграм по ліцензіях. EA вбачають більше потенціалу в свіжих IP, а президент EA Games, Френк Гібо (Frank Gibeau) переконаний що „фільмо-ігровий бізнес розвалюється“.

Даючи інтервью Develop, Гібо пояснив, чому він відмовився від ліцензії на Джеймса Бонда: „Ми позбулись цієї ліцензії, бо впевнені що нам потрібно володіти більшою кількістю IP і нам не подобаються умови ліцензії на Джеймса Бонда, зі всіма творчими обмеженнями на неї. Відсотки, які необхідно виплачувати власникам ліцензії це невірний крок для видавців. Це звуження рамок. І в довершення цього всього, фільмо-ігровий бізнес розвалюється.“

„Враховуючи всі гроші, які ми повинні витратити на ігри про Джеймса Бонда і повну кількість людино-годин, затрачених на них ми подумали «Чорт з ними, краще зробим власні IP». Ті люди, які працювали над іграми про Джеймса Бонда, ну, вони зайнялись ділом і зробили Dead Space

І подивіться де ми зараз; що б ви більше хотіли опублікувати, на продаж — нову гру про Джеймса Бонда чи Dead Space 2?“

Хтось може звинуватити Гібо в спробах вплинути на рішення EA відійти від ігор по ліцензіях, з огляду на те, що ця галузь бізнесу останнім часом в занепаді. Але він також був критично настроєний до Mirror's Edge та Dead Space, що дає зрозуміти що нова інтелектуальна власність не завжди гарантує успіх.

„Обидві ці гри мали певний успіх, але вони не оправдали наші надії“, пояснює Френк. „Я думаю, що причини цього в обох випадках різні. У випадку з Mirror's Edge я зрозумів, що треба приділити грі більше часу, щоб бути впевненим що вона відшліфована, також вона повинна мати глибину та витривалість онлайнової гри. Паркур від першого лиця по будинках це весело, але, по правді, виконання виявилось невдалим.“

Гібо також зазначив, що нестача мультиплеєра в обох іграх вплинула на них негативно, але дала впевненість, що EA продовжить розвиток цих IP. „Що я можу сказати точно, так це те що ми не закинем ці IP“, сказав він. „Нові ідеі, ясно, завжди несуть з собою багато ризику, але якщо зробити все правильно, успіх може бути величезний.“ І це не несподіванка, з огляду на те, наскільки добре був сприйнятий Dead Space, але завжди приємно щераз почути підтвердження, що EA продовжує вірити в Mirror's Edge.

Примітка: цей матеріал є дослівним чи частковим перекладом іншомовної статті. Оригінал читайте на 1up.com.
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

rar | 6 років тому | #

Правильний крок ,бо ігри по фільмах то г**но.І краще затримати реліз на деякий час ніж випустити недороблену гру ,бо глюкі сталкера чисте небо і готікі 3(про четверту взагалі мовчуто не готікі)і багао інших ігор ,тікі шкодять їх популярності.

andrii | 6 років тому | #

Погоджуюсь про г**но. Краще б EA повністю перестала робити всякі гарі потери і джеймси бонди і видала щось таке ж круте як дед спейс і міррорс едж. Я впевнений, що гру по фільму, якщо потратити час, можна зробити хорошою. Інше діло що ці ігри не випускаються для того щоб бути хорошими. Вони випускаються щоб під шумок заробити пару копійок на фанатах фільма.