The Elder Scrolls 5: Skyrim (PC, PS3, Xbox 360)

The Elder Scrolls 5: Skyrim (PC, PS3, Xbox 360)

 / 8 лютого 2011 / Джерело: megashara.com / 

У лютневому номері жруналу Game Informer, центральною темою в якому стала The Elder Scrolls 5: Skyrim (PC, PS3, Xbox 360) з'явилась нова інформація про гру. Відскановані 14 сторінок з GI гуляють по Мережі. Інформації досить багато, так що про все по порядку:

The Elder Scrolls 5: Skyrim стартує через 200 років після подій, що мали місце в Oblivion.Основна дія розвернеться на батьківщині НОРД — в північному регіоні Скайрім, який зараз охоплений полум'ям громадянської війни.

У запалі сутички більшість людей забуло про пророцтво, записане в «Давніх сувоях», яке передбачає повернення «ПОЖЕРАТЕЛЯ СВІТУ», величезного дракона Альдуіна, що збирається стерти з лиця землі Тамріель.Знаків було дійсно багато — від появи Нумідіума в Daggerfall і до відкриття врат «Забуття» в Oblivion. Останньою краплею стала смерть короля і початок громадянської війни між синами Скайріма, що сповіщає про повернення Альдуіна і драконів.

Головний герой знову буде «обраним», яких кличуть довакінамі (Dovahkiin) — вони ж «драконорожденние» (Dragonborn) і належать до династії Септимія, яких протягом багатьох століть захищали від всіляких напастей. Але як всі ми знаємо, після Oblivion династія Септіма зникла з політичної карти Тамріеля. А з ними — зникли і «довакіни», мисливці на драконів і єдині, хто може зійтися в сутичці з Альдуіном.

Протягом багатьох десятиліть ніхто не чув про довакінах.Як раптом з'являється новий герой, у венах якого тече та сама драконяча кров і який є останньою надією Тамріеля.Його тут же бере під руку один з останніх членів «Клинків» і починає навчати всьому, що може стати в нагоді в битві не тільки з драконами, але і звичайними людьми - адже в Скайріме йде громадянська війна! Так і стартує The Elder Scrolls 5: Skyrim.

Від сюжету до ігрової механіки.Вона з часів Oblivion дуже сильно змінилася. Ні, жанрова приналежність залишилася та ж — екшн/RPG від першої або третьої особи (камеру традиційно можна змінювати в будь-який момент), що пропонує бродити по великому та відкритого всіма вітрам світу.Спрямованість гри не змінилася - тільки одиночна кампанія, ніяких MMO-елементів.

Величезні метаморфози зазнала рольова система. Класи персонажів відправилися на звалище історії. Замість цього ключову роль грають скіли - від них залежить загальний рівень героя.Прокачуються вони традиційно — чим більше ви використовуєте те чи інше вміння, тим вище стає його параметр. При цьому якщо ви захочете створити «ідеального» персонажа, у якого всі скіли будуть прокачані по максимуму, то вам доведеться дуже сильно попотіти.

Незважаючи на те, що кількість скілів знизилося до 18 штук (в Oblivion — 21) — прокачування рівня безпосередньо пов'язана з ними. І чим менше скілів ви будете прокачувати одночасно, тим жвавіше буде рости загальний рівень персонажа.Грубо кажучи, якщо ви зосередитеся тільки на двох-трьох уміннях, властивих тому ж злодюжці або магу, то альтер-его стане отримуватимуть рівні набагато швидше, ніж якщо би прокачувати відразу десяток різноманітних умінь.

Що ж хорошого таять у собі рівні?По-перше, після отримання заповітного «Level-up» автоматично будуть підростати три улюблені смужки — червона (здоров'я), синя (магія) і зелена (витривалість). А по-друге, герой зможе вибрати одну унікальну здатність на манер Fallout 3.

Максимальний рівень прокачування встановлений на позначці в 50 рівнів.Найприємніше, що вдосконалювати свого підзвітної персонажа можна і після досягнення 50-го рівня - просто прокачування буде йти повільніше, ніж раніше.

Буквально один рядок про школи магії — їх буде п'ять штук.Розробники викинули з гри школу «містицизм» (Mysticism), так як на їх погляд — вона була найдаремнішою в Oblivion.

Бойова система стане більш «динамічною і вимагає тактики». В першу чергу за рахунок величезного нововведення — гравець зможе битися, двома клинками.Хоча двома мечами і кинджалами справа не обмежується. Адже ми зможемо «вкладати» в кожну руку героя як різну зброю, так і магічні заклинання.

Наприклад, в одній руці у вас може перебувати меч, а в іншій — заклинання, що дозволяє підсмажити ворогів за допомогою вогняної кулі.Або навпаки — можна встановити на обидві руки одне магічне заклинання і тим самим посилити шкоди від нього. Втім, звичайна зв'язка — меч і щит — не випарувалася. Просто тепер у нас з'явився простір для фантазії в бою.До того ж девелопери обіцяють, що відчуватися в руці різні клинки будуть по-різному. Всі за рахунок унікальних атак.

Квести в The Elder Scrolls 5: Skyrim стануть більш «живими» і, якщо можна так висловитися, актуальними.Справа все в тому, що гра у міру проходження буде постійно збирати інформацію про те, де ви побували, який навик прокачали і так далі. І відштовхуючись від цієї інформації, вам і будуть підкидати завдання.Як приклад — якщо ви тільки що повернулися з походу по якому-небудь підземелля, то наступний квест точно не відрядять вас в той же самий підземеллі. Замість цього гра запропонує піти туди, де герой ще не був, і битися з тими ворогами, які дорівнюють вашої нинішньої силі. Рівень супротивників буде підлаштовуватися під рівень героя, але не так радикально, як в Oblivion, а більш демократично — як в Fallout 3. Словом, намічається щось на кшталт випадково генеруються квестів.

Світ гри теж стане більш правдоподібним і адекватно реагує на наші дії.Розмови з NPC більше не проходять у статичному положенні .Скажімо, якщо ви запали в магазин до якого-небудь персонажу під час того, як він оглядає товар на полицях, то він буде відповідати на ваші запитання, продовжуючи займатися своєю справою і зрідка поглядаючи на героя. Як і в реальному житті.

Додавати цієї самої «життєвості» будуть і ваші вчинки - викинувши з інвентарю на бруківку який-небудь непотрібний меч, ви можете стати свідком того, як кілька людей будуть битися за нього.Або як варіант — дитина (так, у грі з'являться діти) підніме викинуту річ, підійде до вас і запитає «Чи не ви це упустили?». Або ось ще - убивши власника магазин, через кілька днів ви можете виявити, що місце убитого зайняла його сестра.Можливо, вона навіть погодиться з вами поторгувати і навіть видасть додатковий квест, але на теплий прийом не розраховуйте - вбивць з розпростертими обіймами ніхто не приймає.

Звучить, чесного кажучи, не дуже правдоподібно, так як жива ще в пам'яті презентація «чудового» штучного інтелекту в Oblivion. Але будемо вірити в краще. Все-таки Тодд Говард каже, що від дій гравця буде залежати те, як до нього ставиться світ Скайріма.Якщо ви любите влаштовувати дуелі посеред міста, вбиваючи підвернулися опонентів, обкрадати будинку ночами, то не варто чекати, що вас будуть пестити і леліяти.

Що стосується оазисів цивілізації, то в Скайріме буде п'ять «величезних» міст, в яких ми не тільки можемо бродити по магазинах і набивати кишені новими квестом.Відтепер в містах нам під силу і «працювати» — шити одяг, кувати зброю, займатися кулінарними експериментами, тримати ферму або розробляти прибуткові родовища руди. Щодо підземель і каналізацій - вони в Скайріме будуть.І в порівнянні з Oblivion вони помітно зростуть у розмаїтті і цікавинки. Флора і фауна Скайріма теж помітно розшириться — намічаються гігантські павуки, мамонти, шаблезубі тигри та інші жителі північних регіонів.

Інші, більш дрібні деталі.Дракони в Скайріме будуть не просто символом, а реальною загрозою - вони літають по небу і можуть у будь-який момент напасти на подорожніх. «Швидкі подорожі» між різними локаціями на карті залишилися на місці.Вигляд від першого і третього особи був помітно поліпшено — в грі навіть з'явилася опція, що дозволяє прибрати всі елементи інтерфейсу з екрану. У грі буде 10 рас.Додалася функція «спринту», а також була знижена швидкість ходьби задом наперед, так що під час відступу краще не задкувати назад, так як в цьому випадку вас швидко зжеруть з потрохами. Редактор персонажа був поліпшений за рахунок борід і піддаються налаштуванню розмірів різних частин тіла.Лучникам в Скайріме буде куди як простіше вижити в бою — шкода від стріл пристойно виросла, а якщо ви ще й будете використовувати свої навички з непомітного проникненню за спини ворогів, то зможете вбити навіть самого сильного гіганта всього однією стрілою, відправленої прямо в голову.

Таємницею поки залишається двіжка гри — якщо судити з скріншотам, то в The Elder Scrolls 5: Skyrim використовується пристойно модифікований Gamebryo.Особи персонажів помітно покращали й забезпечені відмінною анімацією, додалися погодні ефекти у вигляді повільно падаючого снігу, вода стала виглядати ще більш реалістично, а гілки дерев тепер теревенять від подувів вітру незалежно один від одного.Втім, Bethesda Softworks клялася, що моторчик у грі новий і дуже фантастичний.

The Elder Scrolls 5: Skyrim повинна вийти 11-го листопада.

Надіюсь вони зроблять полюдські крадіжки,а то вкрав яблоко в одному магазині і аж на іншій частині світу знають що воно крадене =).Як по мені то трохі нелогічно.

Сюдячі з статі гра має бути цікавою.Хоча , я багато читав що розробники самі нічого не придумали ,а просто скопіювали бішість функцій з модифікацій(інормація неточна).

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь чи увійдіть на сайт.
Якщо ви вважаєте цей матеріал крисним або ж він вам сподобався, залишіть будь ласка свій коментар. Нам важливо знати вашу думку!

andrii | 6 років тому | #

Писати в блогах про РПГшки це добре діло. На головній вони з'являються не так часто по причині моєї неомпетентності в цьому жанрі. Правда, раджу підівчити трошки українску мову: „полюдські“ — „по-людськи“, „яблоко“ — „яблуко“, „трохі“ — „трохи“ і тому подібні випадки трошки ріжуть око. І правильно ставити пробіли: не ставити пробіли перед комою та крапкою і ставити після них, ставити пробіл перед відкриваючою дужкою.

У всьому іншому я ціную пророблену роботу і поважаю старання доповнити сайт новою і цікавою інформацією.

rar | 6 років тому | #

Правописання це моє слабке місце)В майбутньому буду більше старатись.